Studenci uczą zarządzania pieniędzmi - ogólnopolska symulacja zarządzania budżetem domowym

Organizacja studencka Enactus SGGW ogłosiła pierwszą, pilotażową edycję konkursu skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz studentów, którego celem jest nauka zarządzania budżetem domowym. W tym celu studenci wykorzystują nowoczesną metodę gamifikacji.

Ten artykuł został opublikowany 21-04-2015 01:10 i może nie być aktualny. Spróbuj wyszukać nowsze treści.

Gamifikacja to wykorzystywanie techniki znanej m.in. z gier komputerowych do modyfikowania zachowań ludzkich w świecie rzeczywistym. Wszystko odbywa się na odpowiednim dawkowaniu przyjemności, jaka płynie z osiągania kolejnych wyzwań w trakcie rozgrywki.

W trakcie 27 dni podzielonych na 9 cykli każdy gracz będzie miał okazję wcielić się w postać przeciętnego Kowalskiego, a następnie zarządzać jego życiem. Wybór mieszkania, banku czy komunikacji miejskiej to tylko niektóre z wyzwań, przed jakimi przyjdzie mu stanąć. To od samego uczestnika zależy czy postać w którą się wciela będzie mieć górę pieniędzy, czy też zostanie bankrutem.

Oprócz wiedzy na temat zarządzania budżetem domowym, wszyscy gracze mają szanse także na zdobycie atrakcyjnych nagród. Do wygrania jest m.in. konsola Playstation oraz tablety.

Więcej informacji znajdziecie na stronie internetowej oraz na fanpage'u na Facebooku.

systemu komentarzy dostarcza Disqus
nasi partnerzy