Spotkanie z programistą z Flying Wild Hog ("Shadow Warrior")

Koło Naukowe Twórców Gier "Polygon" zaprasza na spotkanie z Jarosławem Pleskotem, programistą we Flying Wild Hog - studiu odpowiedzialnym m.in. za grę "Shadow Warrior".

Ten artykuł został opublikowany 05-05-2015 11:52 i może nie być aktualny. Spróbuj wyszukać nowsze treści.

Spotkanie odbędzie się 13 maja w sali 161 gmachu EiTI PW. Zaczynamy o godzinie 19:15.

O czym będziemy mogli posłuchać?

"Wypuszczanie pierwszej gry: Jak to wygląda w praktyce, czego się spodziewać i na co uważać" – Wulo

Na wykładzie omówię swoje doświadczenia z wypuszczaniem mojej pierwszej gry "Tower of Elements". Podkreślę na co należy zwrócić uwagę podczas dokonywania publikacji. Opowiem trochę o publikowaniu gier na platformy iOS, Windows Phone i Android, zaznaczając różnice w polityce tych platform. Przytoczę Wam też przygody z moim pierwszym podejściem do próby reklamowania aplikacji.

Wykład jest skierowany głównie do indie deweloperów oraz ludzi, którzy kiedyś chcieliby zaprezentować swoje gry większej publice niż znajomym z Facebooka.

"Technologia w Shadow Warrior" – Jarosław Pleskot, programista we Flying Wild Hog

Na wykładzie omówimy trzy elementy silnika wprowadzone na potrzeby gry. Na początku skupimy się na systemie ran postrzałowych na postaciach. Później przedstawię system roślinności dostosowany do naszego pipeline'u graficznego. Na koniec kilka słów na temat renderowania wody oceanicznej i o dalszej ewolucji silnika.

Dołącz do wydarzenia na Facebooku – organizatorzy zapraszają!

systemu komentarzy dostarcza Disqus
nasi partnerzy